Jäsennystä uuden tuotteen kehityksen ensiaskeliin
Käsitys uuden tuotteen kehityksen ensiaskeleista on usein sekalainen sotku startup-jargonia ja erilaisia viitekehyksiä. Tässä kirjoituksessa tarjoan selkeän raamin näihin ensiaskeliin.
Käsitys uuden tuotteen kehityksen ensiaskeleista on usein sekalainen sotku startup-jargonia ja erilaisia viitekehyksiä. Tässä kirjoituksessa tarjoan selkeän raamin näihin ensiaskeliin.
Tässä artikkelissa kerron kolmesta hyödystä, jotka seuraavat siitä, että tuotekehitysorganisaatio siirtyy määrittelemään tavoitteensa haluttuina seurauksina.
Product/Market Fit on startuppien Eldorado: se kun on saavutettu, on helppo myydä, hakea rahoitusta, skaalata. Tässä kirjoituksessa jaan hyvin yksinkertaisen tavan, jolla alkuvaiheen B2B-startup voi jäsentää matkansa kohti product/market fittiä.
Tuotevisio tukee tuotetiimien proaktiivisuutta. Lue, kuinka kirkastaa tuotevisio ja miten hyödyntää kirkasta tuotevisiota arjessa?
Digitaalisessa tuotekehityksessä jatkuva oppiminen on menestymisen edellytys. Tähän vaadittavaa itseohjautuvuutta voi tukea kirkkaalla tuotevisiolla.
Me flowalaiset päädymme keskusteluihin startuppien kanssa usein siinä vaiheessa, kun startupissa tulee ajankohtaiseksi ensimmäisen softatuoteversion rakentaminen. Muuten, täältä voit lukea
Organisaatio, yksikkö, tiimi, mikä tahansa rakenne, joka kokoaa ihmisiä yhteen, tarvitsee tarkoituksen. Tarkoitus antaa rakenteeseen kuuluville ihmisille mahdollisuuden tuntea työnsä merkitykselliseksi. Se myös auttaa kaikessa päätöksenteossa kaikilla tasoilla.
Asiantuntijoiden johtamisessa nousee usein kysymys yhteiseen suuntaan menemisestä. Kuinka yhdistää selkeä yhteinen suunta ja autonomia käytännössä?