Are you happy with crappy estimates? — Patterns and practices for better estimates
The estimates are a tricky thing. There are a lot of good estimation techniques, but no technique is perfect. There
The estimates are a tricky thing. There are a lot of good estimation techniques, but no technique is perfect. There
Useat tiimit ja organisaatiot kamppailevat sen kanssa, kuinka määritellä sopivankokoisia tavoitteita. Tässä artikkelissa esittelen tavoitepuu-työkalun tarpeeksi pienien tavoitteiden löytämiseen.
Käytännöllinen johdanto opportunity mappingista, osa 2: miten luodaan opportunity map ja miten sellaista voi hyödyntää käytännössä.
Tässä videossa esittelen opportunity mapping -mallinnustavan. Opportunity mapping on mallinnustapa tuotekehityksen product discovery -työn organisointiin ja priorisointiin.
Opportunity mapping sopii product discovery -työn organisointiin ja priorisointiin. Sitä voidaan käyttää fokusoimaan ja priorisoimaan asiakashaastattelujen agendaa, jäsentelemään haastattelujen löydöksiä sekä priorisoimaan product discovery- ja tuotekehitystyötä.
Käsitys uuden tuotteen kehityksen ensiaskeleista on usein sekalainen sotku startup-jargonia ja erilaisia viitekehyksiä. Tässä kirjoituksessa tarjoan selkeän raamin näihin ensiaskeliin.
Tässä artikkelissa kerron kolmesta hyödystä, jotka seuraavat siitä, että tuotekehitysorganisaatio siirtyy määrittelemään tavoitteensa haluttuina seurauksina.
Product/Market Fit on startuppien Eldorado: se kun on saavutettu, on helppo myydä, hakea rahoitusta, skaalata. Tässä kirjoituksessa jaan hyvin yksinkertaisen tavan, jolla alkuvaiheen B2B-startup voi jäsentää matkansa kohti product/market fittiä.